مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از  توزیع بن خرید کالا در بین کارگران در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در سطح استان باعث شد در بعضی کسب‌وکار‌ها اختلال به وجود آید علی الخصوص قشر زحمتکش کارگران روزمزدی که تحت تاثیر این شرایط قرار گرفتند و برای امرار معاش خود دچار مشکل شده‌اند.

او افزود: از همین رو به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برنامه‌ریزی جهت توزیع بسته‌های غذایی در قالب بن خرید برای کارگران روزمزدی که به دلیل مشکلات جاری دچار مشکل شده‌اند انجام شد و با هماهنگی سپاه بن خرید در اختیار کارگران قرار گرفت تا گوشه کوچکی از مشکلاتشان حل شود

هنری ادامه داد: همچنین جهت جلوگیری از انتشار ویروس در بین این قشر زحمتکش و در حاشیه شهر بیرجند تعدادی ماسک تاکنون توزیع شده است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز در بین کارگران تعداد ۱۱۰ بسته غذایی در قالب بن خرید به ارزش ۱۷ میلیون تومان به همراه ۲۵۰ عدد ماسک سه لایه فیلتردار توزیع شد.

او همچنین  گفت: تاکنون تعداد ۵۵ هزار ماسک که به کمک خیرین تهیه شده در بین مناطق محروم استان به صورت رایگان توزیع شده است و در بحث ضدعفونی کردن اماکن و معابر عمومی سطح استان توسط جهادگران همچنان به صورت مکرر در جریان می‌باشد.

هنری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق خیرین بخش قابل توجهی از کمک‌ها در بحث تامین اقلام غذایی و بسته‌های بهداشتی برای اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه داشته باشیم .

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: تا پایان هفته جاری در حاشیه شهر بیرجند تعداد ۵ هزار ماسک تولید شده در کارگاه‌های تحت حمایت سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار